Wieczorny spacerek do Karnina

Sobota, 19 kwietnia 2014 · dodano: 20.04.2014 | Komentarze 1

Po ostatniej wycieczce do Górek Noteckich trochę się rozchorowałem, złapałem infekcję gardła i dlatego sporo czasu nie jeździłem.
Teraz już jestem zdrowy, lecz byłem zmuszony do wiosennych porządków i nie miałem zbytnio czasu na porządną wycieczkę.
Spotkałem się więc z Łukaszem dość późno, bo o 19 i ustaliliśmy krótką trasę, by zdążyć przed zmrokiem. Postanowiliśmy pojechać do Karnina, gdzie znajduje się zalew.
Bardzo ciepło, okolice 20 stopni, pierwszy raz pojechałem tylko w krótkim rękawku, od razu całym ciałem czuć wolność i pęd powietrza.
Mimo małego zachmurzenia, pogoda nas zaskoczyła. Większość nieba błękitna, a tu zaczęło kropić. Trochę się zdziwiłem. Potem ostro lunęło. Schroniliśmy się przy stacji benzynowej. Cała ulewa trwała pół minuty i przestało padać na dobre. Od razu można było poczuć przyjemny zapach po deszczu.
Dalej jazda drogą krajową nr 3, odbiliśmy przed kościołem w bok i dojechaliśmy do Karnina. Zrobiliśmy sobie kilkanaście minut postoju.
Zalew w Karninie
  • Zalew w Karninie © PDX
Można było nawet zauważyć zachód słońca.
Zachód Słońca w Karninie
  • Zachód Słońca w Karninie © PDX
Posiedzieliśmy, pogadaliśmy i ruszyliśmy dalej. Tym razem plan był taki, by skorzystać z nieotwartej jeszcze S3, by wrócić do Gorzowa. Przedarliśmy się więc przez barierkę. Za miesiąc otwarcie drogi, więc czas pustości tej drogi dobiega końca.
Na drodze pełna wolność, zero pojazdów, choć zauważyliśmy jedno auto i motocykl.
Droga ekspresowa S3 - odcinek w budowie
  • Droga ekspresowa S3 - odcinek w budowie © PDX
Dalej nieczynny odcinek kończy się i pojawiamy się na aktualnej S3. Zjeżdżamy z niej i jedziemy w kierunku działek. Trochę jazdy w terenie. Przez działki i pola docieramy do kanału Ulgi i wracamy przez wał.