Górki Noteckie

Sobota, 20 kwietnia 2013 · dodano: 20.04.2013 | Komentarze 2

Górki Noteckie to jedna z miejscowości, które znam dobrze i lubię czasem odwiedzić. Dojazd tam to przedłużenie drogi na Santok. Do Santoka znam 2 drogi, a z Santoka do Górek Noteckich znam 2 metody na dojazd. Trasę zaplanowałem tak, by wszystkie te drogi zmieścić w jednej wycieczce.
Pogoda słoneczna, trochę wiatru, ale był słabszy niż ostatnio. Temperatura około 13-14 stopni, a dzięki słońcu odczuwało się, że jest cieplej.
Wyjeżdżam z Gorzowa i jadę szosą przez Wawrów, Janczewo i Gralewo. Za Gralewem skręcam w kierunku Płomykowa. Dalej ostry zjazd, przejazd przez Płomykowo i pojawiam się w lesie. Trochę piachu przeszkadzało. Po pewnym czasie pojawiłem się w Górkach Noteckich. Okrążyłem miejscowość. Przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej znalazłem dość ciekawą figurkę.
Górki Noteckie - figurka przy OSP © PDX

Po chwili ruszyłem w drogę powrotną, przez drogi polne i Brzezinkę obok rzeki Polki. Za Górkami przystanąłem, by zrobić kilka fotek.
Krajobraz Górek Noteckich © PDX

Przy brzegu rzeki udało mi się znaleźć bunkier. Nigdy wcześniej jakoś na niego nie trafiłem.
Bunkier w Górkach Noteckich © PDX

Wnętrze Bunkra w Górkach Noteckich © PDX

Krajobraz Górek Noteckich © PDX

Ostatnio w moim telefonie odkryłem ciekawą funkcję zdjęcia panoramicznego. Postanowiłem ją wypróbować w terenie. Niestety komórka ma dość słaby wbudowany aparat, a zwykłego aparatu nie mogłem użyć do zrobienia zdjęcia panoramicznego, ponieważ nie znalazłem takiej funkcji w moim aparacie.
Górki Noteckie - panorama © PDX

Dalej jechałem polnymi drogami, podziwiając wiejskie krajobrazy. Trochę dalej widoczne były rozlewiska rzeki Polki.
Rozlewiska rzeki Polki © PDX

Dojechałem do Santoka. Dalszy powrót standardowy.