Bunkry w okolicach Santoka

Środa, 14 marca 2012 · dodano: 14.03.2012 | Komentarze 1

Dziś pojechałem jedną z moich ulubionych dróg, do Santoka. Wiatr dużo słabszy niż w niedzielę, ale lekko przeszkadzał w drodze powrotnej. Jechało się bardzo przyjemnie, ale to głownie dlatego, że jechałem przeważnie po asfalcie.
W Santoku zrobiłem kilka fotek:
Ścieżka rowerowa i santockie krajobrazy © PDX

Santok - most © PDX

Głównym celem wycieczki było zobaczenie bunkrów na drodze Czechów-Santok. Jechałem tą trasą wiele razy, ale jakoś nigdy ich nie zobaczyłem ich z bliska. Dopiero internet mnie zachęcił. Te bunkry to fortyfikacje Wału Pomorskiego.
Bunkier przy drodze Czechów-Santok © PDX

Wszedłem kawałeczek do środka, ale tam dużo lepkiego błota...
Wnętrze bunkra © PDX

Kilka metrów dalej dostrzegam kolejny bunkier, również wysadzony i pełen śmieci...
Kolejny bunkier przy drodze Czechów-Santok © PDX

Wnętrze kolejnego bunkra © PDX

Potem wracam troszeczkę inną drogą niż zwykle. W Czechowie przekroczyłem tory i wjechałem w drogę gruntową, którą jechało się w miarę komfortowo. Dróżka szybko się skończyła, więc skręciłem i pojawiłem się na granicy Gorzowa i Czechowa. Potem już spokojny powrót do domu.